zondag 4 april 2010

Paasvakantie!
Na flink met de handen in de modder gewroet nu tijd voor vakantie met Stefan Tijs in Limoges. Natuurlijk graaf ik deze week vrolijk door, maar vandaag ook de platenbeurs en de geologiebeurs bezocht. Eergisteren de Sonics in Limoges, gisteren Stefan voorgesteld aan mijn vrienden bij Emmaus, alcool interdit! Goed dat mijn Russische vriend jarig was en een illegale voorraad had aangeschaft. Eerder deze week een piepklein bruin hartje laten tattoeren door mijn Franse vriend Pierre uit Clermont-Ferrant.

Slush in da house.

Pierre met zijn mobiele studio.

In de folie, niet flauw gevallen!

Auw!

Volgende ochtend, ook al niet helemaal goed gelukt, toch blij.

Zonder koelkast terug bij af, lunchen in het schoolrestaurant. Hmmmmmmmmmmmmm.

Mijn lunchvriendin Irina uit Armeniƫ.

Kopjes uit zelf gewonnen klei.


Schalen van echte 'Limoges'.

Klasgenoot Jean-Batist, een woeste kunstenaar zoals we die op de Franse academie konden verwachten.

Emmaus community, de woningen van de bewoners plus het atelier van mijn Russische vriend Nikolay op de Vienne. Sommige van mijn klasgenoten wonen in dit project omdat ze geen paspoort hebben en de taal nog aan het leren zijn. In ruil voor werken in de kringloop winkel krijgen ze onderdak, eten, nieuwe tanden en Gods zegen.

Speciale techniek voor het bewerken van meubelen.

Ik en Nikolay voor zijn pronkstuk in de Emmaus winkel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten